Szybki temat, szybkie odpowiedzi. Tak sądziłem do niedawna i mogę tutaj wygenerować listę plusów i minusów.
Plusy, które jednak mają swoje minusy:
- świecą lepiej niż halogeny do 2004 roku. Późniejsze halogeny świeciły równie dobrz przy barwie do 4000K
- pięknie odcięcie światła. Dla mnie to może i piękne, ale czasem niepraktyczne
- autopoziomowanie. Do dupy. Jak nie masz żyroskopowego poziomowania, to wsadź sobie wszystko w dupę
Minusy:
- krótka żywotność. Ot 4 lata i ledwo świeci.
- skrócenei żywotności poprzez jeżdzienie po dziurach. Ciekawostka. We Wrocławiu dalej jest masa dziur
-nie można wozić zapasowych żarników (ze względu na dziury)
- horrendalnie wysoka cena homologowanych refklektorów z systemem autopoziomowania
- wiejski tuning przysposabiający każdy możliwy reflektor na potrzeby ksenonów
- posrany pomysł ze spryskiwaczami reflektorów. Nic to nie daje, ale musi być. Bo tak chce (ł)unia
Summa summarum : opłaca się mimo wszystko !
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
2 komentarze:
chciałem skomentować i sie nie udało
a teraz poszło :) xenony sa do d... H4 w nowym reflektorze świeca dobrze no a i cena niska jurek
Prześlij komentarz